Dolar 46,3177
Euro 53,8455
Altın 6.491,95
BİST 14.421,15
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Samsun 24°C
Parçalı Bulutlu
Samsun
24°C
Parçalı Bulutlu
Sal 26°C
Çar 25°C
Per 25°C
Cum 25°C

Narkoçelik-40 Operasyonuyla 3 Ton Uyuşturucu Ele Geçirildi!

Narkoçelik-40 Operasyonuyla 3 Ton Uyuşturucu Ele Geçirildi!

İçişleri Bakanı Ali Yerlikaya, 32 ilde gerçekleştirilen “NARKOÇELİK-40” operasyonunun sonuçlarını açıkladı. Operasyonlar sırasında toplamda 3 ton 972 kg uyuşturucu madde, 15 milyon 825 bin 619 kök kenevir ve 188 bin uyuşturucu hap ele geçirildi.

Bakan Yerlikaya, 125 zehir taciri ve sokak satıcısının yakalandığını, bunlardan 63’ünün tutuklandığını bildirdi. Ülkeyi zehir tacirlerinden arındırma kararlılığını vurgulayan Yerlikaya, operasyonu koordine eden Jandarma Genel Komutanlığı ve il jandarma komutanlıklarına teşekkür etti.

Operasyonlar, Türkiye’nin dört bir yanında etkili bir mücadele yürütüldüğünü gösteriyor. Yerlikaya, “Kahraman Jandarmamızı tebrik ediyorum. Allah ayağınıza taş değdirmesin,” diyerek, jandarmanın başarılı çalışmalarının halkın duasını kazandığını belirtti. Bu operasyonların, uyuşturucu ile mücadelede önemli bir adım olduğu ifade edildi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.